توصيه به ديگران
۰
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۴ ساعت ۱۱:۴۲
آمریکا باید از این منطقه برود
آمریکا و نیروی نیابتی‌اش، رژیم غاصب صهیونیستی در غرب آسیا، هربار باید به بهانه‌ای این منطقه را به هم بریزند تا بتوانند در میان این آشفتگی به چپاول منابع غنی آن پرداخته، از منافع نامشروع خود محافظت نمایند.
آمریکا باید از این منطقه برود
Share/Save/Bookmark
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز؛ آمریکا و نیروی نیابتی‌اش، رژیم غاصب صهیونیستی در غرب آسیا، هربار باید به بهانه‌ای این منطقه را به هم بریزند تا بتوانند در میان این آشفتگی به چپاول منابع غنی آن پرداخته، از منافع نامشروع خود محافظت نمایند.

❌ تجاوز رژیم بعث عراق به ایران، جنگ اول و دوم خلیج فارس، اشغال افغانستان، سالها جنایت اسرائیل نسبت به فلسطین و لبنان؛ تجاوز گروهی به یمن، جنگ اسرائیل با ایران و.... همه و همه دستپخت طراحی‌های سی‌آی‌ای، موساد، ام‌آی‌سیکس و سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسیِ هم‌پیمان و مزدورشان در عربستان و ترکیه است.

❌ و حالا پس از سرنگونی دولت اسد در تداوم دخالتهای آمریکا، سوریه‌ی اشغال شده‌ی چندپاره‌ و آشفته، برگ دیگری از برنامه‌های استکباری امپریالیسم است.

🔴 امام خامنه‌ای به صراحت فرموده‌اند آمریکا باید از این منطقه برود و پایگاه‌های نظامی‌اش را که البته بهره‌وری اقتصادی بالایی نیز در راستای سیاستهای چپاولگری آن دارد از غرب آسیا جمع کند.

‼️و متأسفانه شاهدیم که مسئول جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌اش، آمریکا را قادر به برقراری امنیت در خاورمیانه عنوان می‌کند و از او استمداد و یاری می‌طلبد!
کاش بدانند و بیندیشند و بیش از این هزینه‌تراشی نکنند.

✍ مریم اشرفی گودرزی
کد مطلب : 346224